راهنماهای برتر قانون جذب در قرآن

Wiki Article

اگر به دنبال تهیه این کتاب ها هستید در بخش اعضا ویژه میتوانید این کتاب ها را روی گوشی یا کامپیوتر خود دانلود کنید و داشته باشید.

 نرسیدن به باور فراوانی در دنیا باعث می شود شما خودتان را در زندگی محدود کنید و نتوانید از این قانون نتیجه بگیرید.

در کتاب راز آمده است: نمی‌توانید چیزی را به دست آورید مگر این‌که فکر کنید که می‌توانید، و فکر کنید که آن چیز را با فکر کردن به سوی خودتان دعوت می‌کنید.

قانون جذب ۳ اصل مهم دارد.  این اصول پایهٔ اندیشه و رویکرد هواداران قانون جذب است.

سلام من میخوام برم امریکا زندگی کنم ولی خیلی الان اوضاع به غیر کرونا بده.احساس خوبی دارم و هروز به کائنات ترشحات میفرستم.چرا براورده نمیشه ؟چون این ارزو میلی بزرگه

بدترین قسمت این است که این افکار منفی، تمام تلاش های شما در جهت کاهش وزن را به باد می دهد. شما باید یاد بگیرید که بدن خود را به هر شکلی که هست، دوست داشته باشید. در غیر اینصورت می توانید سبک زندگی و عادات غذایی تان را تغییر دهید و ورزش را در برنامه ی روزمره خود بگنجانید تا به اندام دلخواه تان برسید.

جوری رفتار کنید که انگار از قبل به آنچه می خواهید، رسیده اید.

قانون جذب مانند قانون جاذبه، یک قانون ثابت و غیرقابل تغییر در جهان است. بعبارت دیگر ما هیچ کنترلی روی این قانون نداریم و نمی توانیم تاثیرات آن بر زندگی مان را مهار کنیم اما می توانیم از آن به نفع خود استفاده کنیم.

برای رسیدن به ثروت با استفاده از قانون جذب، به سادگی راه های زیر را امتحان کنید:

برای رسیدن به خواسته و هدف که دارید شما باید این سه مرحله از قانون جذب کائنات را درست پشت سر بگذارید .

هواداران قانون جذب بر این باورند که افکار ما نوعی انرژی هستند و اگر این انرژی مثبت باشد موفقیت در زمینه‌های گوناگون زندگی، سلامتی، ثروت و … را برای ما ممکن می‌سازد.

در این قسمت از مقاله قصد دارم سايت منبع شما را با یک تکنیک سه مرحله قانون جذب آشنا کنم که با استفاده از این تکنیک می توانید حس و حالتان را خوب کنید.

به این نکته توجه کنید که برای تمرین کردن حتما اصول و قوانین را همانطور که گفته شده است رعایت کنید .

قانون جذب کائنات یکی از قوانین بسیار مهم این جهان هستی است. به زبان خیلی ساده این قانون میگه وقتی به هر موضوعی فکر می کنید در حال جذب آن به زندگی تان هستید.

Report this wiki page